09 January 2015

MAMPUKAH AKU

Dalam dunia mencabar

Aku perlukan kekuatan untuk hidup.
Kadang-kadang aku terleka dibuai KESIBUKAN
Tidak aku pedulikan KEHENDAK insan disisiku.
Aku hanya tahu bekerja. Berusaha. Capai keinginanku.

Bila berpaling ke sisi rupanya ada insan yang menantikan aku.
Aku lihat wajahnya. Aku renung matanya dalam-dalam.
Rupanya selama ini dia banyak bersabar dengan KESIBUKAN aku.
Dalam jiwanya tersembunyi kesedihan! Kekecewaan!

Apa yang telah aku lakukan?
Aku biarkan diriku tanpa seri.
Aku abaikan ASET KEWANITAAN aku buat dia.
Berdosanya aku. Kejamnya aku.
Jika dapat diputarkan masa. Ingin aku ubah segalanya.
Mampukah aku ??
Badan kini sudah tidak seperti anak dara lagi.
Keserian dan keanggunan aku hilang ditelan KESIBUKAN.
Aku harus BERUBAH. Aku harus mencari PENYELESAIANNYA.
Demi dia... SUAMIKU..




******************************************************
JAMU SERI PENGANTIN. RAHSIA KEANGGUNAN WANITA
******************************************************


Haa.. jangan buatkan suami sedih dan kecewa lagi.
PENYELESAIANNYA: Sudah ada depan mata.

P/S: Cepat dapatkan. 
Kalau ada rakan-rakan atau saudara mara
yang dalam situasi ini, boleh terus tag nama mereka.
Sekurang-kurangnya anda sudah membantu mereka untuk
Langkah pertama!

No comments: